Marshmallows

Sådär ja! Nu vet jag hur jag laddar upp bilder från mobilen på bloggen. (tack ebba! :D) Just nu står ett bröd som mamma och jag har bakat i ugnen. Det är jättegott! Dock bara när det är nybakat, inte dagen efter om man inte värmer det. Hehe. Annars idag har jag jobbat med veden i 3 timmar och en del av det tillsammans med bror min. Har timlön, så känns bra! Fast snart är all ved där den ska va och då vet jag inte hur jag ska tjäna pengar.. fast bra ändå för det är tungt och får så ont i ryggen. Ikväll ska vi grilla och bara ligga i soffan och mysa med familjen :) grillade marshmallows för några dagar sen

Kommentarer
Postat av: Sanna !

perfekt grillade :P

2011-07-21 @ 22:16:56
URL: http://sannabruhns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0