Loftet 7/7-8/7

Mötte Emma, Mathilda och Sandra vid bussen vid fem igår och sen gick vi hem till mig och grillade och efter vi ätit så grillade vi marshmallows, och då kom en jättesöt igelkott (som bor under våran trapp) fram till oss och åt av marshmallowsen. Hur gulligt som helst! Sen cyklade vi ner till Yngarn och badade och vid tolv igen så gick vi dit igen så Mathilda och Sandra kunde ta ett nattdopp :) Drack en energidryck innan jag somna så efter att ha sovit ett tag vaknade jag och låg vaken kanske över en timme. Och sen vaknade jag först och låg och väntade på att dom skulle vakna. Vilket tog ett tag. Hehe :) Vi kollade på Dirty dancing när vi åt frukost och sen vid halv två gick dom till bussen. Då fixade jag i ordning på loftet så det såg ut som det gjort innan , och det tog knappt en halvtimme bara! Roligt hade vi i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0