I want it that way

Bloggar från mobilen, fast att jag har datorn på bordet framför mig. Haha. Men det är så roligt att skriva, det är ju faktiskt min första touch mobil :) har varit hos farmor på förmiddagen och hjälpte henne med Facebook. Hon har nämligen skaffat det, haha, och behövde lite hjälp. Sen bad jag henne göra en ficka till min mobil som jag kan ha runt halsen. Hon är gammal syslöjdslärare så det kunde hon fixa :) sen åkte jag hem och en stund senare fick jag sms om att jag skulle komma över och kolla för hon var nästan klar, men skulle fråga vad jag ville ha för band oså. Min farmor är så bra! Sen kom jag hem med 300:- som dom ville att jag skulle ha när jag åker till grönan på torsdag. Så bussigt!:)

Kommentarer
Postat av: LINNEA & ELIN - <3

Hej, jätte fin bild på dig!

Kommentera gärna vad du tycker om våran nya design :)



KRAM

2011-07-14 @ 19:03:24
URL: http://bubbeltrubbelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0