Grattis!

Blev inge bra på bild, därav de oseriösa minerna... Men i alla fall; idag hade jag och Elin en överraskning för Olivia som fyller år idaaag! Grattis igen :D Blev rätt lyckat faktiskt, även fast hon nog visste om det ;) Cyklade hem till mig efteråt och Elin hjälpte mig med håret! (Tack!) Har precis sminkat mig för klockan sex tar jag bussen till stan där vi ska fira Ebba som också fyller år idag! Grattiiis! Ska ta på mig lite kläder snart också. Stannar några timmar där och sen åker jag till mormor för att träffa Erik (morbror) och hans flickvän. Träffar han 2 gånger om året så försöker att umgås mycket när han väl är hemma! Sover över där och sen på kvällen kommer familjen och äter lite och så :) Blir mysigt :)

Kommentarer
Postat av: olivia

gullungar :D

2011-07-28 @ 23:19:34
URL: http://oliviiab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0