Efter regn kommer sol

Här hemma var det världens oväder i nån timme eller två idag. Blixten var ungefär 2 km bort bara och den har aldrig varit så nära förut. Lät ju jättehögt och jag var faktiskt rädd. Annars tycker jag det är mysigt att sitta inne när det regnar och så, men inte den här gången. Ett tag hade vi inte ens vatten. Jag städade och rensade min garderob under tiden och har plockat ur kläder och inte vill/kan ha längre :) Kändes som om jag inte fick några kläder kvar... Men ska åka till Linköping nästa vecka tror jag (om det regnar nån dag då) och då ska jag till Ikea och köpa grejer så att mitt rum blir helt färdigt någon gång :) Sen åker vi till Ikanohuset också. Roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0