DART

Sitter och kollar lite halvt på Halv åtta hos mig. Har nyss ätit tacos och väntar på att Morden i Midsomer ska börja :) Jobbade 1,5 timmar förut idag. Häärligt! Och Elin och jag cyklade och badade lite, dock var vattnet lite kallt. Men det gick ju ändå. Tog lite kort och bilden på Elin - det var inte riktigt meningen att lillkillen skulle bli med... Men det var ju roligt att upptäcka det efter att jag tog bilden! På vägen hem cyklade vi förbi Elins mormor och morfar för hon skulle vattna lite, och då hitta jag en darttavla och var tvungen att kasta! Måste skaffa en sån, hehe :)


Röda pilarna är Elins, hihi

Kommentarer
Postat av: mathilda

hahahhahhahahaha lillkillen!

2011-07-19 @ 21:51:50
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/
Postat av: olivia

HAHAHAHAHAH

2011-07-19 @ 22:54:18
Postat av: elin

mimmi dåååååå :D <3

2011-07-20 @ 17:09:00
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0