5 juli

Elin övernattade här i natt. Vi kollade på Johan Falk och förra veckans Morden i midsommer och åt massa onyttigheter (mest jag, hihi). Vaknade av att våran nya granne väckte oss klockan tio, med en stor jävla motorsåg. Har inte haft grannar så länge jag minns det, så blir skapligt tjurig när dom stör och håller på. Vi gick upp och åt frukost och kollade på Dirty Dancing och SATC. Senare när det blev sol och varmt ute så gick vi upp på garagetaket och åt körsbär! Vi spelade lite badminton och sen tog vi moppen upp till hallen och jag fick testa att köra själv! Så hiiimla roligt! Längtar ännu mer till när jag får övningsköra bil snart. Måste bara anmäla mig och allt det där. Ska ta och gå upp och kolla lite på tv nu och kanske blir liggandes där hela kvällen tom.


10:e juni

Kommentarer
Postat av: mathilda

wooooow, snygging!

2011-07-05 @ 23:16:17
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/
Postat av: elin

haha älskar dig söting! :D

2011-07-06 @ 23:05:00
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0