En tröja jag ångrade att jag inte köpte

I förra inlägget skrev jag godnatt. Det var för snart två timmar sen och jag sitter fortfarande vid datorn och gör ingenting. Kan ju passa på att berätta vad jag ska göra i morgon! Jag ska förhoppningsvis träffa Elin och vi ska träna tillsammans :) Känns bra att ha kommit igång med träningen lite igen, dock känns det som om jag borde göra det minst en gång till i veckan. Men tiden räcker inte alltid till, plus att jag inte har lust att springa ute när det är mörkt. Det är läskigt...
Men så blir det väl att plugga lite grann i morgon också. Om jag har något vill säga, har inte riktigt koll såhär i början av terminen...

Här är en tröja som jag testade på jc för ett tag sen och nu när jag sitter och kollar på den så ångrar jag att jag inte köpte den, men priset hindrade mig. Kom på senare att jag velat ha en sån länge, men så betalar ju inte jag mina kläder så mina föräldrar uppskattar inte när jag bara köper och köper... Om jag har tur och går tillbaka så kanske dom sänkt priset! Fast jag har nästan aldrig tur, så där rök den idén.




Kommentarer
Postat av: elin

sv: hahah jag vet inte när du kramade linn, men det gjorde du tydligen! :p

och vi kan kolla om tröjan finns igen om du vill :D<3

2011-01-23 @ 19:27:42
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0