Musik som väcker minnen

Har börjat lyssna på gamla låtar. Ger både bra och dåliga minnen, mest från 7an. Satt och delade låtar igår med Mathilda så har även några nya som är bra också :) Embed funkar inte så blir några länkar istället :)

Två låtar Mathilda tipsa om:
Fronda - SommarSober - Karu Kari

Fonky Fresh - Tänk alla gångerFonky Fresh ft. Daloz - IblandRMK ft. Sober - Det regnar i StockholmRMK ft. Winja - Bara en gång tillRMK ft. Bella - Det kommer dagarRMK - Ängel från det blåSofijah - Fly awaySofijah - Försöker

Blev lite väl många, men de flesta har nog hört de här låtarna. Om inte så lyssna! Känner mig lite som en nörd, men det väcker verkligen minnen. Måste bara säga att det sista låten kunde jag utantill, jag behövde inte ens lyssna på den, kunde gå runt och sjunga hela bara. Kanske därför jag känner mig som en nörd.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0