Ser rött

Vill verkligen ha ett nytt skrivbord just nu! De senaste månaderna har jag suttit/legat i sängen med datorn i framför mig och det börjar bli jobbigt nu. Får ont i rygg och nacke. Jag letar efter ett högt skrivbord. Ungefär som ett "barbord" eller vad man ska säga... Vet inte om det är så skönt att sitta länge vid ett sådant, men jag vill ha ett för då kan jag ha nån tavla, lite ljus och sånt på det. Jag kommer ju inte alltid ha datorn där, jag brukar flytta runt den hit och dit så sånt får jag plats med!
Bussen var en och en halv timme sen idag. Man blir ju riktigt sugen på att stämma dom där...! Inte kan dom köra buss heller. Har kört i diket minst 4 gånger. Och det var just det dom skyllde på idag och de var tvunga att vänta på en sandbil..? Efter att ha stått i cirka 50 minuter (det var kallt!) ute så skjutsade Elins pappa in hos. Bra stämmning i bilen... Inte precis, man blir så arg! Tur att lite bra sällskap gör en på bättre humör :) Vi hade redskap/styrka på idrotten och jag hann precis komma när vi hade redskap och det va det jag inte ville missa! Tur i oturen, eller va säger man? :)
Fick va kvar en stund efter skolan för vi hade Disa avslutning men det gjorde väl inte så mycket, det blev ju tårta! Gissade (och hoppades) att det skulle bli det. Så rätt man kan ha! Sen mötte jag upp Elin och vi tog bussen hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0