Always successful in black and white

Sådär ja! Nu kan jag 66/78 engelska glosor. Det är inte illa eftersom vi egentligen bara måste kunna 30/78. Men har man tråkigt så har man, och dessutom så vill jag få högre betyg i engelska. Har känt mig väldigt hälsosam (säger man så?) idag. Åt en bra frukost och bra lunch och senare var jag ute och sprang och efteråt körde jag till och med lite styrka! Och måste bara berätta att när jag va ute och sprang så kom en hund fram till mig (med sin matte) och jag klappade den, helt fantastiskt! För er som inte vet så är jag hundrädd, men inte då inte :D Men sen när jag skulle duscha så fast det inge varmvatten så hann bara skölja håret innan jag bestämde mig för att duscha senare. Så ska kolla om det finns varmvatten nu eller om jag måste vänta lite till. Annars ska jag packa till skolan för på idrotten ska vi köra snörugby... Jag kommer nog dö lite, åtminstone bli mos... Hjälp!




Kommentarer
Postat av: elin

juste hur gick rugbyn? :P<3

2011-01-20 @ 17:30:33
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0