Ny tröja

Första dagen i skolan efter ett skönt och roligt jullov! Det var väl inte sådär jätte kul. Var så himla trött eftersom jag somna vid elva och vaknade 3-4 gånger på natten. Men så hade jag ju nåt att se fram emot efter skolan eftersom Elin och jag skulle gå på stan :D Fick med mig en tröja i alla fall, vilket jag är nöjd med :) Och två ringar, men orkar inte ta kort på dom. Sen hittade jag lite grejer som jag egentligen skulle viljat ha med mig hem också, men tyckte det va liiiite för dyrt för dom va inte perfekta (Haha), plus att jag ska ha pengarna jag fick av mamma till att beställa kläder från internet istället :) Men jag kanske går tillbaka och köper det...
Och så har min tandställning gått sönder, eller det är en grej som inte sitter fast längre.. Vet inte om jag ska ringa eller om jag ska vänta för jag har tid där den 24e, men det är längre kvar.
Hade planer om att gå och lägga mig åtta ikväll! Men ser inte ut som om det kommer hända, kanske kan försöka med nio istället :)


Kommentarer
Postat av: elin

har din tandställning gått sönder ? :S<3

2011-01-11 @ 20:03:27
URL: http://lelleelin.blogg.se/
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

- vilken härlig blogg!

Hoppas du har haft en bra dag? :)

2011-01-11 @ 20:23:54
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: Okej, det kan ju vara lite segt..

Jodå min dag har varit toppen :)

2011-01-11 @ 22:07:37
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0