"Tagit mig vatten över huvet" på ett roligt sätt!

Var i badhuset med Elin idag. 60 längder blev det! Sjukt trötta efter det. Men då åt vi hamburgare och pommes så vi piggna upp en gnutta.

Dagens skämt: Jag simmade ryggsim med halva huvet under vattnet:
Jag: Jag hör inte vad du säger.
Elin: Vadårå?
Jag: Jag har tagit mig vatten över huvet!

Citat av Elin: "Du bär mig men jag bär oss" (Också från badhuset!)

I morgon drar jag till Stockholm och går på Ikea! Ska inhandla saker till mitt rum. Har stått still ett tag så äntligen händer det nåt!



Sommar ♥

Kommentarer
Postat av: elin

fan vad härligt!!! saknar :( diggar den sista bilden! ;D<3

2011-01-06 @ 20:19:21
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0