Skor

Oj oj oj! Kändes som om det var evigheter sen som jag bloggade, men det visade sig vara två dagar bara. Vilken koll man har! Igår kväll hade jag inte ens datorn på för jag var tvungen att plugga och så åkte jag in till duve med Elin för att kolla runt vad det fanns där. Tyckte det verkade vara en bra skola, men jag vet inte vad jag ska välja. Lutar mellan Estet - Media eller Sam - Media tror jag :)
Slutade tidigare (13.50) igår och då väntade jag på Jossan som hjälpte mig köpa mina första högklackade skor (om man inte räkna med den lilla klack jag har på mina nuvarnade). Så här ser dom ut i alla fall och jag blev riktigt nöjd med dom! (Inte allt för höga)


(Tagna nyss, inte så bra. Anledningen var att handbollen redan börjat och tog lite fort bara. Nu ska jag springa ner till tv:n och fika med familjen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0