Mitt 2010

Har suttit och gjort mappar i mitt usb minne där det finns en mapp som heter 2010 och i den mappen finns det mappar som heter Januari, februari, mars o.s.v, ah ni fattar. Men några av de första mapparna är tomma?! Vad gjorde jag i början av 2010 egentligen? :s

Jag vet att jag plattade håret rätt ofta, vilket jag aldrig gör nu för tiden :)
(Andra bilder är från december 2009)
Platt vs lockigt (a)


FEBRUARI
Spökbacken med Mathilda Å



MARS
Skar i ett koöga i skolan!



APRIL
Praoade hos ett gulligt par och deras SÖTA hund! Hade kameran med mig.



MAJ
Fyllde år (ingen bild) och var på K-holmsveckan med Mathilda M :)



JUNI
Skolavslutning, sommarlov och övernattning hos Elias.





JULI
Bad, moppeutflykter och tältning med Elin, Jossan och Alexandra! Och en bio därimellan!





AUGUSTI
Övernattning på loftet, fotografering, bad, Stendörren.





SEPTEMBER
Idreeeeeeeeee





OKTOBER
Promenad med Elin :)



NOVEMBER
Tog denna bild



DECEMBER
Tjejkväll



Jag vet att jag missat väldigt mycket, t.ex att Elin och jag fotade Olivia, att jag löptränade som en tok ett tag, att jag träffat vänner och alla tjejkvällar vi haft som jag inte har kort ifrån. Att jag har fotat väldigt mycket och massa massa meeer!
Årets saknad är i alla fall våran katt Svea, hon blev 18 år, rest in peace


Kommentarer
Postat av: mathilda

hahhaa, bilden! det kommer jag ihåg :D

2011-01-04 @ 16:08:48
URL: http://maastraand.blogg.se/
Postat av: elin

puss :*<3

2011-01-04 @ 20:29:51
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0