M

Åkte in till stan en sväng på förmiddagen (hann inte äta frukost, vilket mamma fick reda på när vi skulle åka hem vid två... (y)) för att hämta ett papper som Cassandra lyckades få med sig hem från skolan. Men det gjorde ingenting för mamma och jag åkte och kollade på sänglampa och fönsterlampa till mitt rum och lite andra möbler :) Nu har jag fått lite extra inpiration så jag vet nog vad jag ska köpa! Fick också med mig carpe diem-skyltar, rätt små men jag tror det blir bra!

Att det står ett "M" på andra hyllan är väl ett tecken på att jag ska köpa den. I alla fall enligt mamma, haha :)
Klockan tyckte jag bara var himla häftig, synd att den var så stor. Och hyllan med lådor i skulle vara så praktiskt, men kommer nog inte köpa den. Har ingenstans att ha den.


Kommentarer
Postat av: Emma K

vilken affär var det? har letat efter såndär hylla med lådor i som jag kan ha i min hall! (a)

2011-02-06 @ 21:10:38
URL: http://emmakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0