Lista över saker jag skjuter upp

Känns som om jag har massa på gång just nu, så för att hålla koll på allt skrev jag upp en lista! Egentligen är det inte så jobbigt, men jag har så svårt för att ta tag i saker så jag skjuter fram det hela tiden... Men eftersom jag har läxor så kan jag inte sitta här och skriva massa strunt. Får se när nästa inlägg kommer skrivas, eftersom jag har innebandy i morgon och säkert måste plugga så om några dagar blir det :)
Btw så köpte jag torrschampo idag. Håret slits så mycket när jag tvättar det (och jag tvättar det lite för ofta...) så ska testa om det funkar :)


Glömde skriva att jag måste posta ett paket för jag ska byta storlek på en pyamas som jag beställde för ett tag sen :) Det har jag säkert glömt att berätta! Jag fick kläderna från HM i måndags och jag är fortfarnade helt kär i linnet :D Älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0