Handboll

Har nu ändrat till andra textstilar på alla möjliga ställen. Om jag trivs med den här så fortsätter jag ha det :) Men tycker den här texten är med "rund" eller hur man ska säga. Nu ikväll har jag kollat på matchen mellan Sverige och Frankrike, tyckte det gick hyftat bra även fast vi förlorade. Frankrike är så himla bra så det var riktigt bra spelat av Sverige som förlorade med 3 mål bara. Sista målet var i alla fall en riktigt bra avslutning på matchen, såå snyggt :) Nästa match blir mot Spanien eller Danmark och då spelar dom om brons! En match som inte får missas!

Kommentarer
Postat av: Olivia

SV: nej hon fotade åt mig :D

2011-01-29 @ 17:48:44
URL: http://oliviiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0