Almost always

Dagen kunde ju inte börjat bättre! På idrotten sa min lärare (som också är min mattelärare) att jag fått ALLA rätt på matteprovet! Hur glad blir man inte då liksom :D Aldrig hänt förut och han sa själv "det här är det bästa provet du gjort!" Man kan ju inte låta bli att vara stolt! Tyvärr har jag varit rätt så trött hela dagen, och har träningsvärk och lite ont i halsen och lite av varje. Får inte bli sjuk eftersom jag ska bevisa för min familj att jag har bäst imunförsvar... Pappa och bror har redan varit sjuka och mamma känner sig lite kraslig ;)
Tror jag tar och gör lite läxa nu, på en FREDAG kväll! :o Men så är det när man vill ha högt betyg och prestationsångest. Pusss och två bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0