2011 inleddes med Eliiiiiiin

Vaknade klockan 12 av att mamma kom in och väckte mig. Det var väl tur egentligen. Gillar inte att sova bort hela dagar. Elin kom till mig lite senare och vi åt och sen va vi ute och sprang! Var jätte länge sen! Bra start på året utan tvekan!
Kollade på gamla kort från sommaren -10 och jag saknar värmen och alla turer Elin och jag åkte på hennes moppe :) Och så saknar jag att vara bruuuuuun. Och sommarlovet och FRIHETEN att göra exakt vad man vill! Men för att få sommarlov måste man ta sig förbi sista terminen i 9an och egentligen vill jag inte det. Får samla på mig så många underbara minnen som möjligt de sista månaderna helt enkelt.

Älskar dig bästa vän :)




Man blir sällan bra på bild när man har en moppehjälm över huvet som trycker ihop kinderna! :)

Kommentarer
Postat av: elin

hahah älskar dig bästis!! :D<3

2011-01-01 @ 21:56:52
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0