Your smile always brightens the cloudiest days

Tänkte just tanken efter att ha kollat runt lite på facebook: Varför klipper sig alla just nu? Sen kom jag på att jag också ska klippa mig på onsdag. Hehe. Men jag vill ha kvar mitt hår, vill egentligen inte klippa mig men det måste ju göras för mina toppar är riktigt slitna. Tråkigt! Hoppas det växer ut fort. Tyvärr gör det ju aldrig det eftersom mina lockar krullar upp mig heeela tiden så det ser kortare ut än vad det är. En nackdel med lockigt hår.
Sitter och försöker få in i huvet vad frekvens och amplitud är just nu. Alltså fysik. Har prov på det på torsdag, vilket jag inte längtar till. Men nöjer mig nog med ett G :) Så satsar på det helt enkelt! Ska nog försöka hinna med lite so innan jag går och lägger mig. Vill så gärna sooova just nu.


weheartit - blir mycket härifrån men det får duga.

Kommentarer
Postat av: Mickis

jag atr också bilder från den hemsidan =)

DEn äger! :)

Fin blogg och älskar ditt hår!

Så fint <3

Fin header :) <3

2011-03-01 @ 20:14:56
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: mathilda

love you tooooooooooooooooo <3

2011-03-02 @ 20:11:29
URL: http://maastraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0