You got my heart skips a beat

Hela helgen har varit lugn. Ni anar inte hur skönt det varit. Bara legat i soffan/sängen och kollat på film och tv :) Igår kväll kollade jag på I see You.com på voddler. Den var rätt så bra. Lite småkul :) Och jag får väldigt många låtar från filmer eftersom jag alltid lyssnar på det i bakgrunden, omedvetet. Efter den filmen har jag lyssnat på den här låten väldigt mycket! Tycker den är as bra! :)
Senare ska jag väl träna och sen ta en varm dusch. I morgon ska jag, Elin och Cassandra till duve och vara där och kolla på nåt media grejs. Vet egentligen inte vad vi ska göra och vart vi ska ta vägen när vi kommer dit. Förhoppningsvis vet Elin det...? :) Vi kommer iaf vara där till klockan elva och sen går vi tillbaka till söder/tallås och har vanliga lektioner. Har då bara matte och tyska och sen stan med Elin som varje måndag! :)



Kommentarer
Postat av: elin

haha jarå jag har koll! ;)<3

2011-02-13 @ 19:19:14
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0