Hawaii

Igår på idrotten skulle vi göra en bakåtkullebytta med ringarna och så knakade/knastrade det till i ryggen och idag så vaknar jag och har enormt ont i nacken och armarna och hela kroppen känns nära på trasig. Och första bussen på morgonen körde i diket så den kom aldrig och andra bussen tog det 10 minuter för att vända uppe vid skolan så blev lite sen till no:n, men att missa no:n gör ju inte alls mycket! :) Sen var det so prov, och det gick sådär. Jag är 99.9% säker på att jag är godkänd iaf, så det är ju skönt :) Efter var det bild och det är såå tråkigt, för vi ritar hus och läraren är inte den bästa... Engelskan var rätt lugn sen musik sista och jag börjar tycka det är rätt roligt! :D Pratade med Marie innan och visade en låt som jag vill spela för henne sen och hon sa på ett ungefär "det här kommer du fixa!" Kul eftersom låten verkar rätt svår :) Sen hem för att dricka te och kolla på sex and the city (bästa serien nånsin, förövrigt :)) Sen somnade jag i soffan och sov drygt en timme för sen kom familjen hem. Ska lägga mig tidigt ikväll, har typ inga läxor heller, så det är skönt  :)

Denna låt hade jag tänkt spela och sjunga för Marie :)

Vill jätte gärna åka till ett varmt land just nu! På bilderna är det från Hawaii, och om jag nånsin bestämmer mig för att gifta mig utomlands så ska det vara på en strand i Hawaii! Annars blir det smekmånad dit! Haha, älskar att fantisera om framtiden... :)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-02 @ 23:51:44
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0