Tummen upp!

Statistiken höööööööjs, det gillar vi!
Kom hem från hallen klockan 10. Fånig insats från det andra laget. HAHA, men det var roande! :) Och så var vi en hejarklack på 4 personer (Jag, Ebba, Jossan och Johannes). Men det va ju bättre än deras hejarklack på en person :)

Msn beter sig inte som den ska! Nästan varje gång jag loggar in så är det minst en person som är blockerad. Och det är inte jag som gjort det. Det har börjat blivit så på senaste tiden och det är irriterande, för så ska det ju inte vara..

Nu ska jag sätta på en film och ta lite ostbågar. Jag har ätit jätte mycket senaste veckorna :s Det började veckan jag hade mens, sen så fortsatte det. Har ett enormt sug efter sötsaker och vi har inget nyttigt (som också är gott) alternativ hemma så jag vet inte hur det här ska gå.. Funderar på att köpa lite mörk choklad eller nåt, eftersom det är nyttigare än vanlig choklad. Men det är inge gott. Kanske kan lära mig att tycka om det..?

Mimmi

UPDATE: Blev en glass bit och fruktsallad istället! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0