Tiden går otroligt långsamt när man väntar på nåt fint

Romme igår då. Jätte kul! Vill absolut dit igen :D Många fler backar än spökbacken, så att åka dit efter det här känns ju nästan lite fånigt ;) Det blev i alla fall jag och Emma som åkte :) Sandra och Mathilda missade det eftersom de är sjuka. Tråkigt :/ Men Emma och jag körde på riktigt bra! :D

Har haft lite panik de senaste två dagarna eftersom jag inte bestämt mig vad jag ska gå på gymnasium. Hade inte bestämt mig ens idag, men gick tilll Jampe. Var ju illa tvungen, valet skulle ju lämnas in idag. Men det blev i alla fall Sam tillslut. Och om jag ändrar mig så kan man ju ändra det i april/maj typ :)

Ikväll blir det lugnt. Kanske sätter på en film eller så :) Mysigt!


/Rätt så gammal bild. Oktober, november?/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0