Shopping i Linköping

Kom hem från Linköping för kanske 20 minuter sen. Fick med mig lite kläder hem :) Nu är jag helt slut och har lite ont i fötterna också. Brukar få det när jag går för mycket, och det har jag gjort idag. Haha. Innan vi åkte hem så fick vi se Ulrik Munther sjunga live! Han hade hur fin röst som helst och söt va han också :) Är egentligen inget stort fan men tog lite kort ändå, så kanske lägger upp dom någon gång :)
Snart börjar vampire diaries och efter det ska vi äta tacos. Blir att mysa hela kvällen! :)

• Shorta-cubus • Tröja med luva-HM • Baslinne-cubus • svarta leggings-cubus • armband och halsband-kicks • strumpor-cubus. Som ni kanske förstår så tycker jag om cubus! Haha :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

fiiiiiiiiiint :D speciellt skjortan! <3

2011-02-25 @ 20:36:02
URL: http://maastraand.blogg.se/
Postat av: mathilda

Sv: du är sööööööööööööööööt!

jo jag gör dom i photoscape :D

2011-02-25 @ 23:54:10
URL: http://maastraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0