Me and my army

Fortfarande vaken... Chattar med Mathilda, som vaaaanligt, haha men det är trevligt! :) I morgon ska jag ta tag i hemprovet igen och kanske till och med göra klart det, så slipper jag ju tänka på det. Har också no provet att tänka på till på torsdag som jag inte har börjat med. Men det är ju ett tag kvar, men eftersom jag är urusel i no kanske jag ska lägga lite mer tid än vad jag brukar göra och kanske få ett vg.. :) Egentligen betyder inte betygen så mycket längre känns det som för jag vet att jag kommer in på det jag vill med betygen jag har och det är rätt svårt att sänka sig så man får ig i allt så... haha :)
Men nu ska jag gå och borsta tänderna och soooova :)

Mimmi



gullig bild från weheartit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0