Kate Hudson

Vaknade, satt vid datorn, åt frukost, klädde på mig, gick en sväng till kiosken och sen satte jag på en film :) och så har jag ringt till tandläkaren och frågat när jag ska dit nästa gång, eftersom det stod på min lapp "Måndagen, 31/3" Ett problem bara... 31 mars är inte en måndag... Men det skulle visst vara "21/3", så nu ska jag dit om exakt en månad. Då Elin fyller år också :)
Filmen heter i alla fall Hur man blir av med en kille på 10 dagar (How to lose a guy in 10 days). Riktigt bra film, en av mina favoriter. Kate Hudson spelar huvudroll och jag tycker hon är så himla söt! Måste vara sötaste skådespelaren! :) Bra filmer hon är med i är bl.a: Bröllopsduellen, Du, jag & Dupree, Helens små underverk och My best friend's girl.



Kommentarer
Postat av: Maximilianlinnea

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-08-29 @ 07:11:11
URL: http://maximilianlinnea.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0