Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken.

Igår var bästa dagen i mitt liv och på det så fick jag MVG på so provet! Tänka sig att jag aldrig fått MVG på so prov förut och nu helt plötsligt så har jag fått det två gånger i rad :D Hur kul liksom?!
Dansen på safiren igår var huuuuuuur kul som helst! Synd att det bara är en sån i 9an, får väl dansa sånt när jag blir äldre ... ;) Det var det roligaste på länge i alla fall :D
Dagen började dock inte så bra, för första bussen kom inte (körde i diket IGEN) och andra bussen var 20 minuter sen, så jag, Jakob och Elias missade 20 minuter på nationella provet, men jag hann klart före många andra ändå. Stressade jätte mycket, så jag vet inte hur svaren blev... I morgon är det i alla fall det andra NP i svenska. Ungefär 3 timmar instängda i en sal. Tar med mig picknick och hoppas på det bästa!
Tjenixeeeeeen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0