I'm about to give up hope

Är enormt shopping sugen! Hoppas på att familjen kan ta sig till kanske Linköping (?) över en dag :) Vi har iaf snackat om det lite, tyvärr så tycker inte pappa att det är en stor hit... Men vi kanske tar in på hotell oså också. Har hittat ett som jag tror är ledigt. Mamma får kolla på det! Om det ska hända nåt i den här familjen, så måste man hjälpa till och jag vill nog åka mest av alla, så jag får fixa det!

Jag fick 200:- kronor extra i månadspeng igår också :D Bara för att det är sportlov! Tack mamma och pappa! Och även fast jag inte betalar mina kläder själv (och jag köper mest kläder) så är det ju bra att ha! T.ex. om jag ska köpa nåt som mamma tycker är onödigt och inte vill bidra ... :)

Har nyss målat naglarna med nån aprikos-liknade färg. Lite somrig :) Ska lite senare, vid åtta, upp till hallen och kolla på fotbollsmatch. Sandra och Cassandra (m.fl.) ska spela. Slänger med mig kameran och knäpper några bilder :)

Mimmi


/Fastnar inte på bild idag/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0