I miss you every day ♥

Åkte buss till duveholm, tredje dagen i rad nu. Tänk att man ska åka den rundan i 3 år sen. 45 minuter... Kul. Elin och jag var där för att kolla in Sam. Verkade tråkigt, men har panik för jag vet inte vad jag ska välja som första val. Sam eller Estet-Media?! Mår bara dåligt att tänka på att jag måste göra valet på fredag :(

I morgon ska jag m.fl. till Romme. Har aldrig varit där, men vad jag hört så är det kul :D Så det blir säkert hur roligt som helst! Dock måste jag gå upp tidigt. Men jag ska packa och sen dra in till mormor och sova där så att jag får sova lite längre :) Ska också låna Sandras jacka, så ska hem till henne ikväll också. Hon åkte hem från skolan idag, men får hoppas att hon kommer i morgon iaf. Det lät som det iaf :) Annars blir det bara Emma och jag eftersom Mathilda inte kommer för hon är sjuk. Tråkigt, hon som skulle lära sig :)

Längtar till fredag riktigt mycket! Sen är det lov. Längtar dock inte så mycket till det. Men det är väl skönt oså :)
Puss


weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0