Good things come to those who wait

Gick upp halv tio och tog en powerwalk på 30 minuter, när jag kom tillbaka så lagade jag gröt :D Hur duktigt är inte det? :D Klockan tolv bär det av till Linköping för lite shopping! Har velat shoppa jätte länge nu och det är ju lite annorlunda att göra det i en annan stad. Blir lite roligare eftersom man inte brukar va där. Ska till Ikano huset, tror jag aldrig varit där, men det finns tydligen jätte många och bra affärer så det blir säkert toppen! Hoppas på att få med mig mycket hem. Sen kan jag visa med bilder när jag kommer hem hur mycket det blev :) Hehe, så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Nice text :D

den gillar iv och tummen upp :) <3

2011-03-01 @ 21:48:43
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0