Fredagen den elfte februari

Igår var bussköraren helt galen :s Han körde aldrig upp till skolan och fast att vi sa det så gjorde han inte det. Han hade tydligen sagt nåt i stil med "jag tänker inte kör upp, dom får komma ner" och då springer två killar (nämner inte vilka, hehe) ner och när dom kommer ner så får dom ändå inte gå på för han sa att bussen va full fast att den inte var det :s Han skrattade åt dom och sa "åh, morgongymnastik" Helknäpp!
Men i alla fall så var jag rädd att vi skulle köra i diket så jag har nog aldrig varit så glad att komma till skolan som jag var igår. Så när jag kom (försenad pga av allt detta) så la jag mig i Mathildas knä och hon kunde känna hur mitt hjärta dunkade. Gud vad jag hatar det nya bussbolaget!
Efter skolan följde Sandra med mig hem :) Ingen av oss hade nåt att göra så så blev det! :) Vi snackade, åt och skrattade åt massa youtube klipp. Senare överraskade Markus och Elias oss med att komma hit och dom visade oss en grej med hans epa. Sen åkte Sandra hem med åtta bussen och då satte jag på en film och somnade i sängen. Efter två timmar väckte mamma mig och då var klockan halv 1 så gick och borstade tänkerna, bytte om och gick och la mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0