Den enda personen som tagit upp min tankekraft 24/7

Men kul! Först skulle jag uppdatera en grej och stängde ner firefox (men jag sparade innan!) och då försvinner hela inlägget jag hade skrivit. Men inte nog med det, så gör jag det EN GÅNG TILL! Så nu börjar jag om!
Kom hem från skolan vid tre, tände kaminen för jag frös. Det är verkligen iskallt ute :( Sen ringde jag och beställde klipptid :) Skulle ha gjort det för flera veckor sen eftersom mitt hår är så slitet. Men jag hatar att klippa mig dels för att det ALLTID blir för kort och så hatar jag att ringa och beställa. Gillar inte att prata med folk jag inte känner och så sluddrar man. HEHEE. Fast jag tyckte det gick bra nu, hon var ju trevlig! :) Sånt gillar ja! Har klippt mig hos en 60 årig "tant" så länge jag kan minnas så nu testar jag på ett nytt ställe - Heaven or Hell! Verkar bra där :) Hoppas då att det inte blir lika kort som hos "tanten" för om man säger till henne "ta 1 cm" så tar hon - hur noga man än säger det - alltid 2 cm. Det kanske inte är så mycket, men för mig är det det eftersom mitt hår fluffar upp sig när det blir kort. Och det tycker jag inte om!

Är på rätt skapligt bra humör idag :) Mycket bättre än igår :) Men att jag va på dåligt humör igår har inte att göra med att det var alla hjärtans dag. Det kanske inte gjorde det bättre, men det var inte därför! Så ingen tror att jag är en tönt som blir sur bara för att den inte har någon pojk eller- flickvän. För så är det inte! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0