Daniel Adams-Ray/Tjejkväll

Var på Daniel Adams-Ray igår kväll med mina kära fina väninnor. Lite besviken blev man väl, men tyckte ändå det var värt pengarna om man säger så :) Sen blev det roligare hemma hos Mathilda, då vi snacka skit och roade oss. Jag var då lite hyper hela kvällen och höll några vakna, menmen, förlåt för det ;) När vi somnade var klockan runt tre och när vi vaknade runt nio (tror jag det va) så va det sjukt varmt i hennes rum. 6 pers i ett (inte så jättestort) rum... Då blir det så. För någon timme sen så skjutsade Sandras mamma hem mig till mormor, eftersom min familj och morbror (?) kommer hit för vi är bjudna på mat och orkar inte åka fram och tillbaka 3 mil, så då kunde jag lika gärna åka direkt hit :) Tog några bilder, dock vet jag inte om det är "lägga-upp-på-bloggen-bilder"... Får kolla igenom och så får jag ladda upp ett par stycken när jag kommer hem. Har inte sladden med mig :)

Ja.. Två första är såå seriösa.. + osminkad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0