Afraid of waking, please don't shake me

Sitter och chattar med Mathilda just nu :) Myyysigt! Lagade mat med bror min ikväll, det uppskattades av föräldrarna! Och så har vi eldat hela dagen, så det var varmt när dom kom hem :)

Jag har fått med familjen på att åka till Linköping över en dag och shoppa nu :D Dock blir det inte att sova på hotell, men det är ju själva shoppingen jag vill åt, så det gör ju ingenting :D Vet inte vilken dag det blir, men snart i alla fall! Har suttit och kollat runt på kläder hela veckan typ. Tyvärr så blir man inte så glad när man väl hittar det man har kollat på på nätet. Men ska i alla fall kolla efter två grejer, sen får det gå som det vill med att hitta massa andra kläder :) Det jag vill hitta är örhängena och shortan på bilden i detta inlägg!


/Kolla vad jag hitta Mathilda! :D Brun och allt! Saknar sommaren ♥/

Kommentarer
Postat av: mathilda

hahahhaaaaaaaaaaaaa, men gud så brun jag va då ;) <3

2011-02-23 @ 19:13:10
URL: http://maastraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0