Lussekatter

Sitter i soffan med mina föräldrar och kollar på Så mycket bättre. Har precis ätit god mat och skrattat massa, så fick ont i magen av det. Gick upp rätt så skapligt för att hinna med bussen till stan där jag träffade Tillan. Det var meningen att köpa julklappar, men det gick ju mindre bra för mig. Köpte ingenting alls medan Tillan blev nästan klar. Så nu känner jag mig stressad och måste hitta julklappar snart för det är ju faktiskt julafton om exakt två veckor! Men det var roligt att träffa Tillan i alla fall! När jag kom hem klockan fyra så började mamma och jag baka lussekatter. Mumsss. Det blir gott att äta lite senare ikväll och dricka julmust också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0