SUNE


Vaknade för några minuter sen, så ligger i sängen och lyssnar på musik just nu. Drömde flera konstiga drömmar, så nu vet jag inte vad som faktiskt hänt i verkligheten. Känns lite konstigt, haha. Vet inte rikttigt vad jag ska göra idag. Familjen kanske skulle åka och äta julbord på statt, men annars så ska jag försöka träna och bygga upp rygg/mage, så jag inte får så ont hela tiden. Kanske joggar lite också om jag känner för det. Annars ska jag ta det lugnt och så. Igår hjälpte jag Elin att komma på en julklapp som hon ska köpa. Bästa idén nånsin. Synd att jag inte kan komma på vad jag ska köpa till mina släktingar och vänner. Känns lite surt. Men det ordnar sig snart förhoppningsvis. Nu ska jag gå ner och äta frukost och kolla på julkalendern. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0