Merry christmas


Bilder från igår. God jul allihopa! Hoppas ni har och kommer ha en fortsatt bra julafton! Jag öppnade paket från mamma och pappa på morgonen och då fick jag min one piece också, så har glidit runt i den sen dess. Tokglad över alla andra presenter också! Gick en sväng till kiosken förut och köpa en Paradis-ask och en till julmust ifall den vi redan har tar slut. Hihi. Har precis ätit den årliga julgröten. Dock tycker jag inte om den, så gör en annan. Haha. Men nu ska jag fixa lite och sen vänta på att Kalle Anka ska börja, sen kommer gästerna vid fem någongång. GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: mathilda

GOD JUL BABE LOVE YOU

2011-12-24 @ 19:36:37
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0