It's the moment of truth, and the moment to lie


Igår var det hemstudiedag vilket var väldigt skönt! Umgicks med Elin och pluggade till sam-provet som var idag. Vi kollade på några avsnitt av Diselråttor och sjömansmöss också. Väldigt mysigt :) På kvällen gjorde Daniel och jag iordning varmchoklad med grädde och riven choklad. Mumma. Hade som sagt sam-prov idag och det gick bättre än förväntat. Hade det tillsammans med SA11b i aulan. Inte så trångt direkt, men det var bra :) Efter skolan mötte jag upp Daniel och vi gick och kollade på lite julklappar och så, sen åkte jag bussen hem klockan fem. Nu har jag slängt i mig juice med ingefära. BLÄ. Fryser jättemycket och känns som om jag kommer bli sjuk, så gör vad jag kan, även om det innebär ingefära. Men det hjälper :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0