Året 2011

Jag skulle beskriva 2011 som lärorikt. Jag har växt som person och lärt mig väldigt mycket om mig själv. Bra och dåliga saker. Året, som skulle bli det bästa, blev inte riktigt som jag tänkt mig och det blev sämre än jag hoppats på. Så därför hoppas jag 2012 blir så himla mycket bättre och det tror jag att det kommer bli också. Tänkte ändå visa lite höjdpunkter från 2011 som jag alltid kommer minnas. Fick idén av Olivia


Musikalveckorna i mars. Oförglömligt.


Tog bort tandställningen i maj på min födelsedag. Det firades.


Juni: Skolavslutning i 9:an, sommarlov, tältning, grillat osv.


Juli: Gröna Lund, övernattning med tjejerna, sommarjobb, köpte min HTC, åkte buss, Stendörren, shopping osv.


I Augusti var jag och Tillan på Oskar Linnros på Liseberg. Var även kattvakt och började på gymnasiet.


Fick Sune i september. Lärde känna nya människor.

Upptäckte One direction i december och numera är det nästan det enda jag lyssnar på. Jag hittade också mina nyårslöften 2011. De var att hoppa fallskärm och springa 2 mil. Inget av det blev av och träningen har jag tappat helt. Hoppas på att komma tillbaka till det nu till 2012. Ska kämpa för det. Jag vet ju hur bra jag mår av det. Nu har jag i alla fall nya nyårslöften som inte är så stora, men behövliga.

Kommentarer
Postat av: mathilda

KÄMPA PÅ BA!!! PUSS FÖR ETT BRA ÅR ONE DIRECTION ÄR BÄST, du också pusss <333333333333

2011-12-31 @ 14:18:23
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0