Skogen ΙΙ

Glömde helt bort att jag hade bilder från när mamma och pappa och jag var ute i skogen och letade svamp, (dom letade, jag fotade) så här är några. Dock inte alla. Igår följde Elin med mig hem när vi kom hem med bussen och vi fikade lite och hade en hel del att prata om :) I morse kom hon till mig och sedan cyklade vi till bussen och sen var det dags för andra skoldagen. Som blev rätt soft! Vi började med macintroduktion, senare lite tipspromenad och ordpussel/rebusar och bowling. Ebba och jag var ju inte dåliga som vann över två killar. Haha :) Sen fika i klassrummet och pratade med min mentor (för det skulle alla göra), sen mötte jag upp Elin! :) På stan sen träffade jag Mathilda och andra från förra klassen. Känns lite tråkigt att jag aldrig kommer gå med dom igen, men tror min klass nu (SA11A) inte blir så dålig den heller!

Ikväll ska jag kolla på True talent och i morgon börjar vi inte förrän 10.20. Lång sovmorgon som jag inte kan utnyttja. Men ska gå upp sju (får sova en timme längre) och sen äta frukost i skolan sen tillsammans med Elin :) En timme längre är ju rätt skapligt ändå! :) Har två lektioner och slutar kvart i ett. Kommer hem lite efter två, med en tidig buss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0