SA11A

Kände mig hyfsat pigg när jag vaknade klockan sex (som vanligt) och gjorde mig klar på 45 minuter. Gud så snabb jag var! Satt och kolla på tv tills det var dags för Elin och mig att cykla till bussen. Var lite nervösa inför klassindelningen, men mest nervösa var vi i aulan senare när de skulle ropa upp klasserna. Självklart hamnade vi inte i samma klass.. 50% chans. Men vi överlevde endå, men får se vad som händer sen :)

Vi har gått rundvandring och skrivit brev till mentorn idag i stort sätt. I morgon väntas spel, tipspromenad, bowling och så ska vi få lära oss om mac datorerna som vi kommer få i början av september :) Så dom här två första dagarna blir riktigt soft. På onsdag drar skolan igång på riktigt och då börjar alla andra också. Kommer nog ha väldigt svårt att hitta i början, men det var det ju på söder också och där hittade jag ju. (Dock är söder mindre.. haha) Hoppas att skolan kommer gå bra och inte bli allt för jobbig och deprimerande.

Känner mig väldigt trött, men ska kolla på Svenska hollywood fruar, sen ska jag sova :) Till det börjar vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ta en dusch oså :) Kommer kanske på något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0