Oskar Linnros

I morgon gäller det! Oskar Linnros live på Liseberg med fina Tillan! ÅÅH va jag längtaaar

 

Ska till Tillan redan ikväll för att sova hos hennes syster (+va lite kattvakt) sen rullar tåget 8.50 på måndag morgon mot göteborg! Sen blir det heldag på Liseberg och på kvällen Linnros! En (gratis) natt på hotellet och på tisdag en dag med shopping innan tåget går hem igen på eftermiddagen. Huuur bra!? Det är planerna, så måste packa allt som ska med.

Dumt nog tackade jag nej när Tillan frågade mig för jättelänge sen, men nu fick jag chansen igen och det kommer bli så himla roligt!

 


Kommentarer
Postat av: mathilda

Vi kommer ha det så jääävla bra!! Love yooou <3

2011-08-14 @ 10:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0