Onsdag

Gick upp vid sju och åt frukost i skolan och pluggade lite också i morse :) Sen har vi bara haft tre lektioner (vanlig onsdag) och vi kommer igång mer och mer på lektionerna nu, men det är lite skönt också. Slutade 12:45, så kom hem lite efter två :) Tidigare än så kommer jag inte hem, så för mig är det tidigt :) Stod och väntade på bussen i spöregn.. Lite lagom kul. Byxorna glibbade fast på benen och skorna blev dungsura. Bytte om direkt när jag kom hem och satte mig framför tv:n och kollade på satc, som jag spelade in. Ska plugga nu och ikväll ska jag försöka komma ut på en springrunda :)



Från i måndags. Köpte bakelser från hembagarns och sultans och Elin köpte på c&l också. Svårt när alla tycker om olika saker, hehe :)

Kommentarer
Postat av: elin

puss va :D <3

2011-08-31 @ 18:50:45
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0