Jag är ju rätt smart

Hej! Gjorde ett test för att se hur gammal min hjärna är. Gick ju rätt bra tycker jag! Men i alla fall; strömmen gick i en minut för ett par timmar sen och efter det stängde vi av internet för vi hörde att det mullrade lite, så jag och Daniel spelade sällskapsspel och jag drack en kopp te. Jättegott! Just nu väntar jag på att SATC ska börja. Kollade på första avsnittet på tv igår, så det är nog andra nu om en kvart! :) En av mina favoritserier! När det är slut ska jag sova :)

Elin och jag hade jääääätte kul idag! Var bara tvungen att säga det! Haha. Vi bakade chokladbollar och kollade på film (som vi ska kolla färdigt på på lördag när jag sover där), och pratade om gymnasiet och skrattade massa.
Vi gjorde våfflor också och då började jag sjunga lite och jag sjöng "i'm gonna ring your bell" med en melodi jag aldrig hört och inte den texten heller. Sen blev det "vaaa... varför sjöng jag så?". Haha, japp, det var roligt då. Kanske inte så mycket nu, för er som inte var där..


Kommentarer
Postat av: elin

haha puss gullet <3

2011-08-20 @ 11:46:59
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0