Har alltid varit säker på att jag kan göra fel

Då har det gått en vecka på duveholm. Känns lite skönt att skolan har dragit i gång, så man får in lite rutiner och inte bara går hemma och slöar. Har tre år framför mig nu. Bara göra det bästa av dom, men tror det inte blir några problem! :) Sen börjar ju i princip vuxenlivet.. Skolan kanske inte är så dåligt i alla fall, haha :)

I fredags kväll var vi och släkten hos mormor för att fira att hon fyller år i morgon :) Det var roligt och kul att träffa alla eftersom vi inte gör det så himla ofta :) I alla fall inte sysslingarna och en har ju varit au-pair i ett år också, så träffade henne i fredags :) Igår gick jag runt bra länge innan jag satte igång och gjorde klart mitt sommarjobb med veden här hemma :) Idag har jag städat rummet och bakat en kladdkaka. Ska packa lite grejer också som jag ska ha med till mormor för jag ska sova där på måndag eftersom vi har en liten sovmorgon på tisdag som jag vill kunna ha nytta av :) Så kommer inte hem på måndag efter skolan utan åker direkt till mormor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0