Första riktiga skoldagen

Sitter i soffan och kollar på true talent. Men det är reklam, så tänkte blogga lite snabbt :) Känner mig hungrig och konstigt nog har jag gjort det hela dagen. Jag äter sen tar det en timme och så är jag hungrig igen. På mat alltså.. Hoppas det bara är tillfälligt :) Gick upp klockan sju och sen åt jag frukost i skolan med Elin och Simon. Började 10:20 med naturkunskap. Vi har alltid haft dåliga lärare i no, men den här är nog den bästa nånsin. Pratig och gubbig, men så skön. Haha. Hade engelska sen och slutade 12:45. Åkte hem kvart över ett, och kom hem kvart över två. Somnade nästan på bussen, så la mig i soffan och kollade på tv och drack te direkt :)

I morgon är det en lång dag. Går till kvart i fyra, men ska med mamma på stan efteråt. Blir skönt och sen slipper jag åka buss hem också :)


Går inte att göra första bilden större, så får se ut så :)

Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

på söndag avslutas tävlingen där man kan vinna en valfri Ziperall! Var med du också :D

2011-08-25 @ 17:10:49
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0