30/8

Hej! Blir lite väl få inlägg nu för tiden, men har annat för mig. Skola hela dagarna, så när jag kommer hem vill jag bara ta det lugnt och mysa och inte sitta framför datorn och slösa bort tiden. I måndags efter skolan åkte jag och Elin ner på stan och gick till Sjögrens för att jag ska göra syntest. Klantigt nog tar jag inte med mig papprena som behövs, så får vänta till nästa måndag. Så kan det gå! Sen gick vi och åt och sen köpte vi bakelser som vi skulle ha med till mormor eftersom hon fyllde år i går :) Vi pluggade tyska, gick en promenad och pratade gamla minnen :) Nu börjar verkligen hösten komma, men det har jag inget emot :) Vi gick och la oss rätt tidigt så har sovit 9 timmar i natt. Skönt! Tog bussen till duve vid nio :) Så fick sova 2 timmar extra bara för att vi sov i stan :)

I morgon sover jag längre och äter frukost i skolan igen ;) Passar på att plugga lite också, eller om Tillan kanske kommer och gör mig sällskap! :) Vi får se. Har bara tre lektioner och slutar 12:45 så kommer hem två! Ska försöka blogga i morgon också, för då har jag troligtvis massa tid när jag kommer hem :)


Dåliga bilder, men blir så glad när jag märker att håret blivit längre. Kollade tillbaka på gamla bilder och oj va kort det var då! Blir givetvis längre när det är blött som på bilderna, sen lockar det upp sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0