2 veckor kvar

Hej!
Sitter just nu och kollar på Simpsons med Daniel och väntar på att mamma och pappa ska komma hem från jobbet. De började jobbet efter semestern idag, stackarna. Om två veckor är det min tur att gå upp klockan sex och gå till skolan. Faktiskt så längtar jag lite. Eller gör det ibland när jag är som mest uttråkad. Haha.

Igår var Johan här och åt och tänkte visa bilder från hans resa till Italien, men vi skulle ta det någon annan gång istället :) Gick och la mig två efter att ha kollat på The Holiday, supermysig film!

I morgon ska jag umgås med Elin till tre ungefär, för då ska jag åka in till stan och träffa Mathilda och sen gå på övningskörningskurs! Längtar tills jag får sätta mig i bilen och bara köra, haha! Men jag missar kk-joggen som jag och Tillan skulle gått på. Lite synd, men ska träffa henne på torsdag och fredag i alla fall! Äntligen har hon kommit hem från Rhodos :) ♥


Kommentarer
Postat av: mathilda

aaaaw va söt! saknar dig!!

2011-08-09 @ 14:20:03
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/
Postat av: mathilda

hahah jag veeeeet, han ville inte va med på bild och jag ville va med på bild hahah :D

2011-08-10 @ 10:02:04
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0